


Upravo taj dizajn godinama njeguju i nogometaši i povremeni nositelji. Ovaj novi dizajn nalazi se na vrhu jedinstvenog potplata od žvakaće gume preko kuhinjskog potplata, dobio je veći jezik koji se može presaviti, obložen je jednostavnom crno-bijelom bojom i, za konačni dodir stila, "Samba" je otisnut zlatnom bojom na bočnoj strani. Sada koriste konvencionalniju kravlju kožu i čak nude kožu kao vegansku alternativu. To je učvrstilo adidasovu reputaciju svjetskog proizvođača nogometnih čizama.Īdidas Samba postupno se odmaknuo od utilitarne konstrukcije od klokanove kože prvog tvrdog čizma do lakšeg oblika adidas tenisice. godine, cijela reprezentacija Zapadne Njemačke nosila je adidas kopačke dok je ostvarila pobjedu od 3:2 nad favoritima Mađarske u jednom od najuzbudljivijih nogometnih finala ikad odigranih. Četiri godine kasnije, na Svjetskom prvenstvu u Švicarskoj 1954. Nakon toga ljudi su počeli nositi čizmu po svim vremenskim uvjetima, bilo da je riječ o vjetru, kiši ili suncu. Dali su mu ime "Samba", isto kao i afrobrazilski stil plesa, kako bi se svidio brazilskoj kulturi. Umjesto da se odrekne zlatne prilike za lansiranje proizvoda na Svjetsko prvenstvo, adidas je postao inventivan. Plan je bio lansirati ovaj inovativni novi proizvod na Svjetskom kupu 1950, koji se trebao održati u brazilskoj zimi - nije baš isto zamrzavanje hladne temperature kao one koje su doživjeli oni koji igraju u Europi. Prvobitni koncept Sambe bio je pomoći nogometašima u teškim, zimskim uvjetima bez straha od klizanja i padanja na ledenu površinu. Niti jedna druga nogometna kopačka u povijesti nije postigla takav kulturološki skok, što svjedoči o besprijekornom, bezvremenskom dizajnu, svestranosti i globalnom klanjanju koje je stekla tijekom desetljeća. Ali ne samo to, adidas Samba je također postigla svoj ikonski status u modi. Samba je bila prva cipela koju je ikada proizveo adidas, i, nevjerojatno, još uvijek se proizvodi danas, što ga čini njihovim najstarijim preživjelim modelom. Orchard x New England Revolution Samba ADV.
